110915 -trött

Jag har fått lite klagomål på mitt bloggande så det är väll på tiden att jag uppdaterar.

Denna vecka så har jag vart ledig så jag har itne gjort allt för mycket, vart och tränat och bara slappat. Sen igår fick jag besök av amanda så hon sov kvar här och det var mycket trevligt, det borde hända oftare! :D

Så idag hade jag körlektion som inte alls gick bra, usch vad jag var less... men sen gick jag och gjorde amanda sällis då hon fixa till frippan.. och det tog jag mig tid att fixa igår också och jag blev faktiskt nöjd blev lite mer frisyr av mitt busk-hår, men det blev så mycket tunnare än innan men det funkar ju det också ;)

Nej nu ska jag ta och duscha frippan så jag slipper bre mina smörgåsar imorgon av mitt fettiga hår!

Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0