110908 -trött

Tjabba tjena hallå!

Här sitter jag igen, ännu en dag på jobbet.. men idag är det en riktig strul dag då vi har slut på massa saker så alla kunder blir så himla sura, men det kan vara roande också! ;)

Igår så var jag och amanda på stan och åt och kollade på modeljakten haha! Sen blev det cirkelfys och det var mycket skönt, var hyper när jag kom hem haha och det är amandas fel ;) men det var skoj! haha

Idag efter jobbet blir det träning igen med amanda hoppas jag annars tränar jag själv ;) Nu jäklar ska jag bli smal yey! haha men det är nog ett omöjligt uppdrag ;) .. Sen ska jag kanske hem till PP och träffa lilla edvin! LÄÄNGTAR... annars åker jag dit imorgon.. är pirrig i magen för det känns så overkligt att han äntligen har kommit! ;)

Ha en bra dag! puss

(Truls när han var liten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0