110330

Har vart en bra dag, vaknade tidigt då jag skulle upp och jobba så jag for iväg och slutade runt kvart i tre. Sen var planen att jag skulle iväg och träna på F&S, men då träffade jag Melinda på bussen ner så följde med henne och åt lite, fast jag åt dock inte eller tog en mini hamburgare. (A) . Sen hade jag glömt sport bhn hemma så tänkte springa och köpa men då träffade jag andra människor så tiden försvann sen skulle mamma hämta mig då vi skulle göra massa saker så det blev ingen träning där.

Men gick ut och gick en lång promenad när jag kom hem istället så det är skönt att jag fortsätter på det nyttiga spåret! Så detta måste fullföljas fullt ut!

Nu ska jag nog ta ett bad och slappa lite.

Men ha det bra, specielt du AMANDA ERIKSSON! :D (min största beundrare just för tillfället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0