110329

Har inte hänt allt för mycket de senaste dagarna, i söndags så var mamma och jag ut till valbo där vi hittade massa bra saker, och då jag har världens bästa mamma och pappa så bjöd dom på massa bra saker så nu har jag ju pengar kvar som tur är! Händer väll inte allt för ofta men när det väl händer så är det mycket uppskattat!

Imorse vaknade jag runt 4-5 av att jag hade jätte jätte ont i huvudet så blev hemma från jobbet idag :(..
Ja jag hade sådan tur att dom ringde från jobbet igår och fråga om jag kunde komma och jobba hela denna vecka också, jag som trodde jag skulle bli arbetslös i två veckor, men icke utan det blir jobb nu denna vecka och om vi har tur nästa vecka så då får jag in ännu mer pengar! yey

Nej nu ska jag försöka få mig lite kiwi sen kolla på någon bra film!


Och Grattis till världens bästa TRULS på sin 3-års dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0