110324

Var ett tag sen jag skrev och det beror på att jag har haft Truls i flera dagar och jag försökte blogga men fick inte skriva klart för honom.. så då blev det att jag glömde bort det. Men det händer väll inte allt för mycket roligt i mitt liv just nu så ni har inte missat någonting..

Har inte blivit mycket träning heller så jag har väldigt stor panik över det.. igår skulle amanda och jag på cirkelfys men fick gallstens anfall så mådde inte så himlans bra. Men är piggare idag så jobbar just nu och sen tänkte jag träna efter jobbet för nu ska jag då gå ner i vikt, i alle fall försöka..

Sen till helgen blir det nog utgång med amanda och melinda om det nu blev så anars så blir det en lugnt hemma kväll :)

Nej nu ska jag fortsätta jobba.. Ha det bra! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0