110318

Har inte hänt allt för mycket idag, jobbat och sen for vi iväg och hämtade hem Truls, så har nattat han nu för ett litet tag sen. Mer än så har jag inte gjort idag, tråkigt nog..

Imorgon händer det då lite mer saker först blir det Familjelek på royal med Truls, sen dirket efter blir det ett medel pass med Amanda! Skööönt! Har panik nu när jag inte tränat på flera dagar! Men blir så när man lider av migrän och annat skit... men nu så ska vi köra stenhårt igen!

Sen blir det lite annat fix under dagen också.. Och senare mot kvällen blir det fika och bio med Mickan och Lina, det var då år och dar sedan man såg Lina så det ska bli väldigt roligt att ses igen!

Nu är jag väldigt väldigt trött så det blir nog läggdags för mig så jag orkar med dagen imorgon.


Dagens träning: ingen. :'(




♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0