110317

Dagen började med att jag vaknade upp med migrän, men täntke att jag kan ju försöka fixa mig och duscha så kanske jag mår lite bättre.. men den planen sprack ganska fort så det var bara att ringa jobbet och meddela hur det låg till och sedan lägga sig i sängen och försöka "sova" bort det, men det är inte det lättaste.

Så efter hela förmiddagen i sängen och lite mer så sitter jag nu här, och det känns väll lite bättre men mår inte på topp då jag mår väldigt illa och har huvudvärk fortfarande... Så det blir ju ingen träning för mig idag och det gillas verkligen inte!

Mer intressantare än så här kan det nog inte bli. Och då amanda tycker jag ska skriva många inlägg så hon har någonting att sysselsätta sig med så blev det en svår uppgift då det inte händer allt för mycket här hemma och jag kan ju inte komma på något roligt att skriva heller. Men vi får se vad vi kan göra åt saken! ;)


Dagens träning: ingen (migrän) :(

Kommentarer
Postat av: a

Bilder är ju alltid roligt :D

2011-03-17 @ 16:46:30
URL: http://erikssonochbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0