110824 -en ny början

Känns som det är dags att ta upp det här med bloggen. Kan vara skönt att skriva av sig lite ibland, även fast jag vill skriva allt här så känns det inte som jag kan göra det riktigt. Men ni kommer nog få ta del av mycket av det som händer i mitt liv och som kommer hända. Med det sagt så hoppas jag att jag håller i detta också så ni får någonting att läsa, annars får ni påminna mig om att uppdatera haha, för det är två personer väldigt bra på, så jag lägger över ansvaret till dom! ;)

Idag så har jag inte så mycket inplanerat, sitter på jobbet just nu så ska jag väll försöka ta och kolla om det finns några klipptider när jag ska börja knalla mig hemåt då mitt hår bara hänger och jag ser ut som en rockkille med väldigt långt hår, ILLA! Sen ska jag hem och umgås lite med farfar då han har blivit inneboende denna vecka hos oss för han går på strålbehanling (cancer i hjärnan), men han är pigg så inga konstigheter :)

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallllå.,,, du har ju glömt att meddela mig om att du tatt tag i bloggen igen... jag har ju missat massor... heja heja! Puss på dig fina! :)

2011-10-03 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0