110429

Tja!

Igår var det en händelserik dag, vaknade ganska tidigt så mamma kom och hämtade mig och pappa då dom skulle iväg och fixa pass och jag fixade lite annat sen for vi till ticnet och bokade resa så nu äntligen ska vi åka den 22 maj till turkiet, plus att det är fyrstjärnit hotell och allinclusive så inte klagar jag inte! ;)

Efter det åt vi på stan och sen hem och skriva handlingslista och börja städa, sen blev det lite inpuls att åka och träna dans fuego med Lina och det var väl behövligt så skönt! Och när jag kommer hem blev det fixa mer saker till lördag.

Idag så är det städa som gäller och kanske ner på stan en sväng om jag har tid över dvs. Men anars ser väll allt ganska fixat ut till lördag och nu hänger det på amanda och bettan att fixa massa roliga lekar också! ;)

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Va mysigt de låter!vart i turkiet :D Får jag efterlysa lite fler bilder på din söta blogg :D



Bilder på hotellet, på dig, sen festen, på truls rasmus och gamla goa minnen!

2011-05-03 @ 21:55:53
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0