110413

DAGENS FRUKOST: te och smörgås ;)
DAGENS KLÄDSEL: blå jeans och och stickad tröja.
DAGENS PARFYM: en röd/rosa som luktar gott, haha (kommer ej ihåg vad den heter) 
DAGENS NAGELLACK: inget.
DAGENS SMINK: foundation och mascara.
DAGENS SMYCKEN: nada.
DAGENS SKOR: bruna vår kängor.
DAGENS FÖRHOPPNING: att vädret blir bättre!
DAGENS SAKNAD: träningen.
DAGENS DRYCK: loka päron
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag inte tränat :(
DAGENS FINASTE: min lilla vovve.
DAGENS VÄDER: grått och tråkigt!
DAGENS PLANER: dagen har vart, så nu blir det tv och sen sova!
DAGENS CITAT: "också vill jag ha en kasse... då jag måste ha en då jag ska gå långt" (HAHA)
DAGENS MÅENDE: trött och hängig.. pollen??

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatering tack! :D

2011-04-24 @ 14:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0