110406

Dagen idag har bestått av jobb och sedan hem en snabbis för att byta om, sen blev det intensiv pass med Amanda. Känns ruskigt bra att man börjat komma igång lite mer för jag känner att jag orkar lite lite mer än vad jag har gjort förr.

Det som inte är lika roligt är att jag ser inget resultat alls.. vill få smalare ben men det verkar ju helt omöjligt så nu har jag bestämmt mig för att träna typ varje dag och ändra mina matvanor helt! Ny får det vara slut på allt onyttigt (okej, kanske lite alkohol nån helg i månaden ), haha. För nu vill jag inte må som jag gör nu för tiden, det enda mitt huvud tänker på är mina jäkla ben och höfter! inte roligt alls, och då måste man ju göra något åt problemet.

Så nu hoppas jag verkligen att det ska ge resultat.  Jaja, slut tjatat om det, nu ska jag kolla lite mer tv sen blir det hoppa i säng för imorgon är det en ny arbetsdag och sen på kvällen ska vi fira Stina och Linnea och det är på tiden kan jag då säga så det ska bli mysigt att ut och äta med vårat lilla tjejgäng men vi saknar då en person vid namn Emma Bergdahl! Men vi får försöka överleva, men jag lovar dig Emma att vi kommer tänka på dig hela tiden typ som att du också var med! ;) ♥

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0